Dostawa

Zakup do 99 zł koszt wysyłki 15 zł  

Zakup powyżej 99 zł wysyłka  GRATIS



 Przesyłka kurierska

   Standardowym czasem dostawy jest doręczenie przesyłki następnego dnia roboczego po dniu wysłania. W przypadku wysłania paczek przekraczających 50 kg do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców przesyłka może być dostarczona do dwóch dni po dacie wysyłki. O wysłaniu towaru zostaniecie Państwo poinformowani mailem zmieniającym status zamówienia na "przesyłka wysłana". Następnego dnia po wysłaniu przesyłki, do godziny 10.00 otrzymacie Państwo mailem numer listu przewozowego. Dzięki niemu po wejściu na naszą stronę internetową i "kliknięciu" na baner firmy kurierskiej , będziecie mogli zlokalizować swoją przesyłkę, wpisując otrzymany numer oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu ustalenia terminu doręczenia przesyłki.

 

 Postępowanie w przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki

   W przypadku Państwa nieobecnoci kurier pozostawi Awizo z informacją kiedy i gdzie możecie Państwo odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia Awizo. W szczególnych przypadkach za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić pod telefonem podanym na Awizo. Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu a Państwo zostaną obciążeni kosztami transportu produktów. Ponowne jego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru do 30 dni firma Boxcars, przeznaczony produkt do ponownej sprzedaży sprzedaży.


 Co robić w przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu?

   W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki,  musicie Państwo spisać "protokół szkodowy" w obecności kuriera, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń . Protokół szkodowy jest w posiadaniu każdego kuriera . Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon jest podany na liście przewozowym) i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Wszelkie reklamacje do firmy przewozowej mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać do siedziby firmy Boxcars. Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana sprzętu na nowy lub otrzymanie od firmy ubezpieczeniowej odszkodowania. W przypadku zgłoszenia uszkodzeń powstałych w transporcie, po okresie 7 dni, reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.
   

Bagażniki i łańcuchy śniegowe Thule

Boxcars to sklep prowadzony przez pasjonatów, którzy doskonale wiedzą, czego potrzebuje każdy właściciel samochodu. Nasz asortyment daje niemal nieograniczone możliwości. Każdy podróżujący znajdzie tutaj wyposażenie, które będzie odpowiadać na jego potrzeby. Do naszej oferty zawsze wybieramy tylko sprawdzone i solidne marki o świetnej reputacji i doświadczeniu, dlatego tylko u nas można znaleźć najlepsze produkty w jednym miejscu - akcesoria i bagażniki Thule, Kamei, Xtreme i wiele innych marek. Nasze łańcuchy śniegowe, bagażniki, uchwyty i inne udogodnienia sprawiają, że podróżowanie staje się jeszcze łatwiejsze, a przy tym bardzo bezpieczne. W poszczególnych kategoriach znajduje się asortyment tworzony z myślą o autach osobowych, a także dostawczych i samochodach typu SUV. W razie potrzeby chętnie dzielimy się naszym dużym doświadczeniem i długo zbieraną wiedzą, którą mamy na temat samochodów i bezpieczeństwa przewozu. Zapewniamy obsługę na najwyższym poziomie, przykładamy najwyższą wagę do każdego zamówienia. Serdecznie zapraszamy do wspólnych zakupów.

W naszej ofercie znajdziecie Państwo produkty najlepszych producentów. Oferujemy bagażniki dachowe, boxy, łańcuchy śniegowe, uchwyty rowerowe, bagażniki rowerowe oraz wiele wiele innych akcesoriów samochodowych. Oferowane przez nas produkty stanowią połączenie najwyższej jakości z rozsądną ceną.

Bagażniki Thule do samochodu