Dostępność i wysyłka
Dostępność: Tak
Bagażnik dedykowany do konkretnego modelu samochodu
Pasuje do :
Ford S-Max MK I z otworami w dachu bez szklanego dachu od 2006 -> i nowsze
Montaż: Montaż w punkty fabryczne
Przy założonych belkach bazowych NIEMOŻNA korzystać funkcji otwierania szyberdachu.
Można stosować również do szklanego dachu
Nośność bagażnika 75 kg
W skład bagażnika wchodzi belka Whispbar S28W długość 1100/1150 mm szrokość 85 mm oraz system mocowania K602
Szczegóły i technologia
Uzyskaj pełną użyteczność bagażnika dachowego bez poświęcania stylu samochodu. Przedstawiamy belkę Flush Bar - system, który harmonijnie integruje się z designem Twojego luksusowego samochodu, tworząc elegancką i sportową sylwetkę. Zaprojektowana według szczegółowych wymagań, zapewnia najniższy opór i poziomy hałasu zredukowane niemal do zera.
- Aerodynamiczny profil zmniejsza hałas i redukuje opór aż do 70%
- Instalowany wraz ze specjalnym zestawem dopasowującym SmartFoot
- Gniazdo T-Slot dla harmonijnego montażu akcesoriów Whispbar
- Technologia SmartFill pozwala na szybką instalację akcesoriów
- PerformaRidge kontroluje przepływ laminarny powietrza nad belką, redukując opór i hałas spowodowany wiatrem
- Zawiera System Zintegrowanego Zamka (Integrated Lock System, ILS)
Whispbar - najcichszy, system nośny ! Cicha rewolucja: Whispbar w kształcie skrzydła, ostrza i system inteligentnych stóp. Zdolności wymiany stóp są wynikiem ponad dziesięć lat badań i projektowania oraz aerodynamiki .
Piękno Whispbar nie jest tylko powierzchowne. Opływowy kształt belki przypominający płat skrzydła lotniczego, konstrukcja PerformaRidge™ i technologia PerformaFill™ zapewniają wyjątkową wydajność. Belki poprzeczne nie są już zawadą. Właściwości aerodynamiczne tego systemu ograniczają opór i hałas prawie do zera. W rezultacie użytkownik może latami cieszyć się cichą, oszczędzającą paliwo jazdą, która przewyższa najbardziej wyśrubowane standardy.
Wykres Głośności
Badania oporu aerodynamicznego
W tunelu aerodynamicznym badania przeprowadzone na Uniwersytecie w Canterbury's stwierdzono ,że systen nośny Whispbar osiągaj znacznie lepsze wyniki niż systemy nośne konkurentów .*
Whispbar- poprzeczka wyprodukowała 69 % mniej wiatru niż belka Thule , 62 % mniej niż inny wiodący producent i 42 % mniej niż poprzednie produkty Prorack. Ten rezultat potwierdził intensywne badania nad aerodynamicznym obniżeniem chałasu i oporu powietrza
Niezależne badania stwierdziła, że Whispbar ™ generuje mniej hałasu niż konkurencja **.
Bagażnik ma belki w kształcie skrzydła , dzięki takiemu rozwiązaniu który generuje minimalny opór i tym samym sprawia, mniej hałasu oraz ma nieznaczny wpływ na zużycie paliwa . Poza wyjątkowym kształtem sama jakość wzornictwa, materiałów i wykończenia, która odróżnia je . Naprawdę trzeba trzeba wypróbować ten system nośny aby go docenić . Nawet narzędzia przewidziane do montażu są zaprojektowane lub tak wybrane, aby montaż był możliwie jak najłatwieszy. To z pewnością nie są tanie bagażniki , ale są one dobre .
Dane techniczne :
- Estetycznie poprawia wygląd każdego pojazdu.
- Zamki dostarczane jako standard.
- Ładownosć według wskazań producenta samochodu .
- Montaż akcesoriów za pomocą wsuwek . Ważne - nie trzeba wysuwać gumowej uszczelki, jak w tradycyjnych bagażnikach aluminiowych!!!
- Montaż boxów Thule Power-Grip
- Szerokość belki 85mm
- Nie wystają poza obrys