Dostępność i wysyłka
Dostępność: W magazynie producenta 3 dni robocze
Bagażnik dachowy Yakima Whispbar dedykowany do konkretnego modelu samochodu
Pasuje do :
Bagażnik dachowy do Seat Leon mk III 5 drzwiowy hatchback od 2013 -> 2020
Montaż: Mocowanie za krawędź dachu w punktach montażowych. Ulokuj bolce w otworach na przedniej łapce
Nośność bagażnika 75 kg
W skład bagażnika wchodzi belka Whispbar S16 W długość 1190 mm szerokość 85 mm oraz system mocowania K733
Szczegóły i technologia
Jeżeli szukasz rozwiązań dla zwiększonej ładowności bagażnika dachowego, Yakima Through Bar spełni wszystkie twoje oczekiwania. Pięknie zaprojektowany i przemyślany Yakima Whispbar rozszerza się poza punkty mocowania, dostarczając Twojemu systemowi dodatkowej przestrzeni dla większej ilości opcji załadunku.
- Aerodynamiczny profil zmniejsza hałas i redukuje opór aż do 70%
- Instalowany wraz ze specjalnym zestawem dopasowującym SmartFoot
- Gniazdo T-Slot dla harmonijnego montażu akcesoriów Whispbar
- Technologia SmartFill pozwala na szybką instalację akcesoriów
- PerformaRidge kontroluje przepływ laminarny powietrza nad belką, redukując opór i hałas spowodowany wiatrem
- Zawiera System Zintegrowanego Zamka (Integrated Lock System, ILS)
Yakima Whispbar - najcichszy, system nośny ! Cicha rewolucja: Whispbar w kształcie skrzydła, ostrza i system inteligentnych stóp. Zdolności wymiany stóp są wynikiem ponad dziesięć lat badań i projektowania oraz aerodynamiki .
Piękno Yakima Whispbar nie jest tylko powierzchowne. Opływowy kształt belki przypominający płat skrzydła lotniczego, konstrukcja PerformaRidge™ i technologia PerformaFill™ zapewniają wyjątkową wydajność. Belki poprzeczne nie są już zawadą. Właściwości aerodynamiczne tego systemu ograniczają opór i hałas prawie do zera. W rezultacie użytkownik może latami cieszyć się cichą, oszczędzającą paliwo jazdą, która przewyższa najbardziej wyśrubowane standardy.
Wykres Głośności
Badania oporu aerodynamicznego
W tunelu aerodynamicznym badania przeprowadzone na Uniwersytecie w Canterbury's stwierdzono ,że systen nośny Whispbar osiągaj znacznie lepsze wyniki niż systemy nośne konkurentów .*
Whispbar- poprzeczka wyprodukowała 69 % mniej wiatru niż belka Thule , 62 % mniej niż inny wiodący producent i 42 % mniej niż poprzednie produkty Prorack. Ten rezultat potwierdził intensywne badania nad aerodynamicznym obniżeniem chałasu i oporu powietrza
Niezależne badania stwierdziła, że Whispbar ™ generuje mniej hałasu niż konkurencja **.
Bagażnik ma belki w kształcie skrzydła , dzięki takiemu rozwiązaniu który generuje minimalny opór i tym samym sprawia, mniej hałasu oraz ma nieznaczny wpływ na zużycie paliwa . Poza wyjątkowym kształtem sama jakość wzornictwa, materiałów i wykończenia, która odróżnia je . Naprawdę trzeba trzeba wypróbować ten system nośny aby go docenić . Nawet narzędzia przewidziane do montażu są zaprojektowane lub tak wybrane, aby montaż był możliwie jak najłatwieszy. To z pewnością nie są tanie bagażniki , ale są one dobre .
Dane techniczne :
- Estetycznie poprawia wygląd każdego pojazdu.
- Zamki dostarczane jako standard.
- Ładownosć według wskazań producenta samochodu .
- Montaż akcesoriów za pomocą wsuwek . Ważne - nie trzeba wysuwać gumowej uszczelki, jak w tradycyjnych bagażnikach aluminiowych!!!
- Montaż boxów Thule Power-Grip
- Szerokość belki 85mm
Bagażnik dachowy Seat Leon
Marka: | Yakima |
Model : | Whispbar |
Ładowność: | 75 kg |
Gwarancja : | 5 lat |
Rodzaj belki: : | W kształcie skrzydła - najcichszy |
Długość belki: : | 119 cm |
Szerokość belki :: | 85 mm |
Wyposażone w listwy z rowkiem T: | Tak |
Montaż w rowek T - trzeba wyciągnąć gumę: | Nie |
Zamki w komplecie: | Tak |
Mocowanie do dachu:: | Za krawedź dachu |
Montaż : : | wymaga imbusa |
Atest City Crash: : | Tak |
Posiada TUV: : | Tak |